Oyun geliştiricisi Roblox (RBLX), 2024 mali yılı üçüncü çeyrek sonuçlarını açıkladı.
Şirketin rezervasyonları geçen yılın aynı dönemine göre 34% artarak 1,13 milyar dolara ulaştı ve 1,02 milyar dolarlık analist beklentisini aştı.
Gelirler yıllık bazda 19% artışla 919 milyon dolara yükselirken, hisse başına düzeltilmiş zarar 0,37 dolar ile 0,39 dolarlık beklentinin altında gerçekleşti.
Bilançonun öne çıkan noktaları:
- Günlük aktif kullanıcı sayısı: 88,9 milyon (Yıllık bazda 27% artış)
- Toplam kullanım süresi: 20,7 milyar saat (Yıllık bazda 29% artış)
- Aylık ortalama ödeme yapan kullanıcı sayısı: 19,1 milyon (Yıllık bazda 30% artış)
- Günlük aktif kullanıcı başına ortalama rezervasyon: 12,70 dolar (Yıllık bazda 6% artış)
Roblox CFO’su Michael Guthrie, “2024’ün üçüncü çeyreğinde, kilit finansal ve operasyonel metriklerimiz yüksek oranlarda büyüdü ve tüm durumlarda ikinci çeyrek kazanç çağrımızda verdiğimiz rehberliğin üzerinde gerçekleşti.” dedi.
🔮 İleriye dönük olarak Roblox, dördüncü çeyrek rezervasyonlarının 1,34 milyar dolar ile 1,36 milyar dolar aralığında olmasını bekliyor (konsensüs: 1,02 milyar dolar).
Şirket, 2024 mali yılı için ise rezervasyon beklentisini de 4,18 milyar dolar ile 4,13 milyar dolar aralığından 4,34 milyar dolar ile 4,37 milyar dolar aralığına yükseltti.
Bu içerik, içeriğin yayınlandığı günkü veriler baz alınarak hazırlanmıştır. İçerikte geçen hedef fiyat tahminleri, uzman ve analist yorumları bu içeriğin yayınlandığı tarihte geçerlidir. Bu tahmin ve yorumlar zaman içinde değişkenlik gösterebilmektedir. Bu sayfada yer alan haberler ve haberlerin içerdiği şirketler hakkındaki bilgiler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Kullanılan hisse işlem görselleri; hisse adı, fiyatı ve grafikleri de dahil temsilidir, yatırım tavsiyesi değildir.
Detaylı bilgi için: Midas Sorumluluk Beyanı
Bu içerik hazırlanırken faydalanılan kaynak: Benzinga